Sık Sorulan Sorular
Siparişim kargoya verildikten sonra adres değişikliği yapabilir miyim? Siparişinizin durumu “Kargoya Verildi” ise adres değişikliği tarafımızca yapılamamaktadır. Adres değişiklik bilgisini Sürat Kargo müşteri hizmetlerini arayarak güncelleyebilirsiniz.
Kargom ben adresimde yokken gelmiş ne yapmalıyım? Kargonuz sizi veya yakınınızı adresinizde bulamazsa başka bir gün tekrar dağıtıma çıkacaktır. Fakat ikinci seferde de size ulaşılamazsa paketiniz kargo şirketinde beklemeye alınacaktır. Bu gibi durumlarda kargo firmanızı arayarak kargonuz ile alakalı ayrıntılı bilgi alabilirsiniz.
Kargomu benden başkası teslim alabilir mi? Kargonuzu sizin dışınızda; alıcı olarak belirttiğiniz kişi veya kimlik ibrazı ile bir başkası teslim alabilir. Paketinizin teslim edilmesi sırasında teslim alan kişiden imzası istenecektir.
Kapıda ödeme için ekstra bir ücret ödemem gerekiyor mu? Kapıda nakit ödeme hizmetimiz bulunmamaktadır. Kargom ne zaman ulaşır. Kargonuz Aras kargo aracılığı ile 1-3 iş günü içerisinde adresinize teslim edilmektedir. Mobil bölgelere (Merkeze uzak ilçelere) teslimatlar Sürat kargonun belirlemiş olduğu günlerde tarafınıza ulaşmaktadır. Bu sebepten dolayı kargonuzun teslim sürecinin biraz daha uzun olabileceği dikkate alınmalıdır. Resmî tatil ve bayram dönemlerinde kargo firması çalışmadığı için teslimatlar tatilden sonraki ilk 2 iş gününde yapılacaktır.
KARGO VE TESLİMAT Kargo ücreti ne kadardır? İnternet sitemizden yapacağınız tüm alışverişlerde kargo ücreti koli desisine göre değişkenlik göstermektedir. Kapıda nakit ödeme hizmetimiz bulunmamaktadır.
Üyelik bilgilerimi güncellemek istiyorum, ne yapmalıyım? Adres değişikliği yapabilmek için sisteme kayıtlı e-postanız ve şifrenizle üye girişi yapınız. “Üye Girişi” yaptıktan sonra “Hesabım” bölümünden “Üyelik İşlemleri” alanından üyelik bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz
Adresimi değiştirmek istiyorum, nasıl yapmalıyım? Adres değişikliği yapabilmek için sisteme kayıtlı e-postanız ve şifrenizle üye girişi yapınız. “Üye Girişi” yaptıktan sonra “Hesabım” bölümünden “Adres Değiştir” alanından adres değişikliğinizi gerçekleştirebilirsiniz.
Şifremi değiştirmek istiyorum, ne yapmalıyım? Şifre değişikliği yapabilmek için sisteme kayıtlı e-postanız ve şifrenizle üye girişi yapınız. “Üye Girişi” yaptıktan sonra “Hesabım” bölümünden “Şifre Değiştir” alanından şifre değişikliğinizi gerçekleştirebilirsiniz.
Şifremi unuttum, ne yapmalıyım? Şifrenizi unuttuğunuzda, sağ üst köşede giriş yaptığınız alana tıklayıp ekran üzerindeki ‘Şifremi Unuttum’ bağlantısına tıklayınız. Açılan ekranda üye olurken kullanmış olduğunuz e-posta adresinizi yazıp ‘Gönder’ butonuna basarak mevcut e-posta hesabınıza gelen mail ile şifrenizi değiştiriniz.
ÜYELİK İŞLEMLERİ avpro.com.tr\'ye nasıl üye olabilirim? avpro.com.tr\'ye ücretsiz olarak kolayca üye olabilirsiniz. Buradan Üye Ol butonuna tıkladığınızda üyelik sayfası açılacaktır. İlgili alanları eksiksiz bir şekilde doldurarak üyelik işleminizi gerçekleştirebilirsiniz.
Sipariş teslim adresini değiştirebilir miyim? Siparişiniz ‘’Hazırlanıyor’’ durumunda ise teslimat adresini değiştirebilirsiniz. Adres değişikliği talebinizi 0 312 231 41 84 no’lu Çağrı Merkezimize iletmeniz gerekmektedir
Kargo firması beni adresimde bulamazsa/kapıyı duymadıysam/kâğıt bırakıp gittilerse ne olur? Kargo firması, çeşitli nedenlerden dolayı adresinize teslimat yapamadığı durumlarda kargonuzu şubeden teslim almanızı talep edebilmektedir. Konuyla ilgili olarak kargo firmasından bilgi alabilirsiniz. Şubeden de teslim alamazsanız kargonuz tarafımıza iade gelir ve iade süreciniz başlar. Ürünleri yeniden isterseniz yeni bir sipariş oluşturmanız gerekmektedir.
Kargo ücreti ne kadardır? İnternet sitemizden yapacağınız tüm alışverişlerde kargo ücreti koli desisine göre değişkenlik göstermektedir. Kapıda nakit ödeme hizmetimiz bulunmamaktadır.
Anlaşmalı kargo/teslimat şirketiniz hangileridir? Sürat Kargo anlaşmalı kargo şirketimizdir.
Sipariş Yanlış/Hasarlı/Kırık/Deforme geldi ne yapmalıyım? Paketin yırtık, hasarlı ya da açılmış olması durumunda ilgili kargo firmasına tutanak tutturmanız gerekmektedir. Eğer pakette herhangi bir hasar yoksa avpro.com.tr\'ye “Üye Girişi” yaptıktan sonra “Hesabım” bölümünden “Siparişlerim” sekmesine tıklayarak ilgili siparişinize ait iade formunu doldurarak iade sürecinizi başlatabilirsiniz.
Siparişim ne zaman teslim edilir? Nasıl Takip Ederim? Siparişlerinizin durumunu ve kargo takip numarasını avpro.com.tr’ye “Üye Girişi” yaptıktan sonra “Hesabım” bölümünden “Siparişlerim” sekmesinden takip edebilirsiniz. Hızlı kargo özelliğindeki ürünler 24 saat içerisinde kargoya teslim edilir. Satın aldığınız ürün/ürünler hızlı kargo özelliğinde değil ise 3-4 iş gününde kargoya teslim edilir. Kargo siparişinizi teslim aldıktan sonra sizi sms ile bilgilendirir ve bulunduğunuz bölgeye göre 1-3 iş günü içerisinde adresinize teslim eder Sipariş Durumu Sipariş Onaylandı ise siparişinizin ödemesi onaylanmıştır. Ürünlerinizin, ortalama 3-5 iş günü içerisinde tedarik edilerek kargoya verileceği anlamına gelir. Siparişinizdeki ürünlerin tamamı ‘’Hızlı Gönderi’’ etiketli ise 24 saat içerisinde kargoya verilir. Sipariş Hazırlanıyor ise siparişinizdeki ürünlerin tedarik süreci başlamıştır. Ürünleriniz ortalama 3-5 iş günü içerisinde tedarik edilerek kargoya verilir. Siparişinizdeki ürünlerin tamamı Hızlı Gönderi etiketli ise 48 saat (2 iş günü) içerisinde kargoya verilir. Kargoya Verilmek Üzere Hazırlanıyor ise siparişinizin faturası oluşturulmuş, ürünleriniz paketlenmiş ve kargoya verilmek üzere hazırdır Kargoya Verildi ise sipariş aşamasında tercih ettiğiniz kargo firmasına teslim edilmiştir. Siparişinizin durumu ile ilgili ayrıntılar e-posta hesabınıza ve cep telefonunuza sms ile gönderilecektir.
SİPARİŞ İŞLEMLERİ
Yurtdışına teslimat yapıyor musunuz? Satın almış olduğunuz ürünler şuan için sadece Türkiye sınırları içerisinde Sürat Kargo güvencesiyle teslim edilmektedir.