Menu
Your Cart

Sıkça Sorulan Sorular

Sık Sorulan Sorular

Sitemizden alışveriş yapabilmek için sistemimize üye olmanız siparişlerinizi daha rahat takip etmeniz ve sizlere daha iyi hizmet edebilmemiz için gerekmektedir. Sitemizden yapacağınız alışverişlerde sizlerin temel  bilgileri esas alınacağından dolayı sistem üye olmanız tavsiye edilmektedir.

Bazı siparişlerin gerçek sipariş olmadığı, kullanıcının sadece deneme amaçlı sipariş vermesi gibi durumlarla karşılaşmaktayız. Takdir edersiniz ki bu tür işlemlerde, siz değerli müşterilerimize verdiğimiz hizmette performans kaybına yol açmaktadır. Siparişin gerçekten talep edilip edilmediğini anlamak amacıyla telefonla, sipariş veren müşterilerimizden onay almak durumundayız. Bu yüzden de sipariş verdiğinizde telefon bilginizi veriyor olmanız şartını aramaktayız.

Üye Panelim menüsünden bilgilerim kısmından bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz.

Üye girişi kısmından Şifremi Unuttum linkine tıklayarak e-mailinize şifrenizin gönderilmesini sağlayabilirsiniz.

Sitemiz içerisinde satın almak istediğiniz ürünleri "Sepete Ekle" butonuna tıklayarak sepetinize atınız. Ürün eklendiğinde karşınıza Alışveriş Sepetim ekranı çıkacaktır. Siparişinizi dört adımda tamamlayabilirsiniz. Almak istediğiniz farklı bir ürün yok ise alışverişinizi tamamlamak için "Siparişi Tamamla" butonuna tıklayınız, ardından teslimatın yapılacağı adres, kargo bilgilerinizi giriniz, sonraki adımda ödeme bilgilerinizi giriniz ve sipariş bilgilerinizi gözden geçirerek sipariş sözleşmesi ve ön bilgilendirme formunu okuyup onayladıktan sonra "Siparişi Tamamla" butonuna tıklayınız. Siparişiniz tamamlandığında onay/teşekkürler ekranı açılacak ve onay/teşekkür e-maili gelecektir.

İnternet sitemize giriş yapıldıktan sonra seçerek almak istediğiniz ürünlerin toplu halde bulunduğu kişiye özel bir alandır. Siparişinizi vermeden önce sepetinize ekleme, çıkarma yapabilir, adetlerini değiştirebilirsiniz. Sepetiniz sistemden çıkmanız durumunda veya internet tarayıcınızı kapattığınızda dahi saklanır ve bir sonraki girişinizde kaldığınız yerden devam edebilirsiniz ancak ürünün ilgili stoğu sadece siz alışverişinizi tamamladığınız zaman tarafınıza ayrılacaktır.

İnternet sitemizde yapacağınız her alışveriş %100 güvenlidir. Sistemimiz dünyaca ünlü güvenlik kuruluşu olan Rapid SSL tarafından korunmaktadır 256 bit'lik SSL (Secure Socket Layer) güvenliği içerisinde kredi kartı numaranızı sizin dışınızda kimse görüntüleyemez, ulaşamaz. Kredi kartı numaranızı girdiğiniz anda numaranıza ait bilgiler şifrelenerek bankaya gönderilir. Firmamız dâhil olmak üzere üçüncü şahıslar tarafından bilgilerinizin görüntülenmesi veya ulaşılması mümkün değildir. Kart bilgileriniz sadece siz ve banka arasındadır.

Sitemizin içerisinde mevcut olan site içi arama motorumuz dan, aradığınız ürünü arama penceresine yazıp 'Ara' tuşuna basmanız yeterli olacaktır. Böylece aradığınız ürüne hızlı bir şekilde erişmiş olacaksınız.
Ya da üst menü den ve sol menüde filtrelerden ilgilendiğiniz ürünlere; renk, beden, kategori ve alt kategoriler vasıtası ile ulaşabilirsiniz.

Siparişiniz alındığında otomatik olarak e-mail ile bilgilendirileceksiniz. Sipariş İzleme linkinden ilgili sipariş numarasını girerek siparişinizi takip edebilirsiniz. Siparişini verdiğiniz ve ödemesini yaptığınız ürünler en geç 1 ile 3 iş gününde kargoya teslim edilmektedir. İndirim ve promosyon dönemlerinde, teslim tarihi normalden uzun sürebilir.


  • Almış olduğunuz ürününü ambalajını açmadan/tahrip etmeden//bozmadan, ürünü kullanmadan teslim tarihinden itibaren otuz (15) günlük süre içinde teslim aldığınız şekli ile iade edebilirsiniz. Ürünü, ürün faturası ile birlikte iade etmeniz gerekmektedir.
  • Ürün gönderimi yaparken, isterseniz Yurtiçi Kargo'nun 444 99 99 numaralı telefonundan ulaşarak bulunduğunuz adrese kurye çağırabilirsiniz.
  • Sevkiyat sırasında zarar gördüğünü düşündüğünüz paketleri teslim aldığınız firma yetkilisi önünde açıp kontrol ediniz. Eğer üründe herhangi bir arar varsa kargo firmasına tutanak tutturarak ürünü teslim almayınız. Ürün teslim alındıktan sonra kargo firmasının görevini tam olarak yerine getirdiğini kabul etmiş olduğunuzu unutmayınız.
  • Ambalajı açılmış, kullanılmış, tahrip edilmiş ve sair şekildeki ürünlerin iadesi kabul edilmez.
    Müşteri ürünü, kendisine teslim edildiği andaki durumu ile geri vermekle ve kullanım söz konusu ise kullanma dolayısıyla malın ticari değerindeki kaybı tazminle yükümlüdür.
    Müşterinin ürünü iade etmesi veya alışverişinden cayması halinde, iade edilen ürün bize ulaştığı andan itibaren yedi (7) iş günü içerisinde ürün bedeli iade edilir.
  • Üründe ve ambalajında herhangi bir açılma, bozulma, kırılma, tahrip, yırtılma, kullanılma ve sair durumları tespit ettiği hallerde ve ürünün müşteriye teslim edildiği andaki hali ile iade edilememesi halinde ürünü iade almayacak ve bedelini iade edilmeyecektir.
    Yukarıdaki şartlara uygun olmayan hallerde iade edilen ürünlerde kargo ücreti müşteri tarafından ödenecektir.
  • Tarafımızdan banka hesabınıza veya kartınıza yapılacak iadeler çalıştığınız bankaya göre değişmekte olup ortalama 3 iş günü içinde hesabınıza yansımaktadır. Gecikme durumlarında bankanızı aramanız gereklidir. Siparişiniz ile ilgili "İptal Edildi" uyarısı çıktıktan sonra tüm bedel kredi kartınıza iade edilmektedir. Taksitli satışlarda yapılan iadeler bankanız tarafından kredi kartınıza her ay artı bakiye olarak yansıtılmaktadır.


Tüketici hakları gereği, vermiş olduğunuz siparişinizden cayma hakkınızı siparişiniz kargoya teslim edilmeden önce de kullanabilirsiniz. Bunun için siparişinizin karoya teslim edildi bilgisi e-mail ile bildirilmeden önce info@avpro.com.tr adresine iptal etmek istediğiniz siparişiniz ya da ürünle ilgili bilgi vermelisiniz. Eğer siparişiniz kargoya teslim edilmişse tüketici koruma kanunu gereği otuz (15) gün içerisinde iade hakkınızı kullanabilirsiniz.

Siparişim kargoya verildikten sonra adres değişikliği yapabilir miyim?  Siparişinizin durumu “Kargoya Verildi” ise adres değişikliği tarafımızca yapılamamaktadır. Adres değişiklik bilgisini Sürat Kargo müşteri hizmetlerini arayarak güncelleyebilirsiniz.

Kargom ben adresimde yokken gelmiş ne yapmalıyım? Kargonuz sizi veya yakınınızı adresinizde bulamazsa başka bir gün tekrar dağıtıma çıkacaktır. Fakat ikinci seferde de size ulaşılamazsa paketiniz kargo şirketinde beklemeye alınacaktır. Bu gibi durumlarda kargo firmanızı arayarak kargonuz ile alakalı ayrıntılı bilgi alabilirsiniz.

Kargomu benden başkası teslim alabilir mi?  Kargonuzu sizin dışınızda; alıcı olarak belirttiğiniz kişi veya kimlik ibrazı ile bir başkası teslim alabilir. Paketinizin teslim edilmesi sırasında teslim alan kişiden imzası istenecektir.

Kapıda ödeme için ekstra bir ücret ödemem gerekiyor mu? Kapıda nakit ödeme hizmetimiz bulunmamaktadır. Kargom ne zaman ulaşır. Kargonuz Aras kargo aracılığı ile 1-3 iş günü içerisinde adresinize teslim edilmektedir. Mobil bölgelere (Merkeze uzak ilçelere) teslimatlar Sürat kargonun belirlemiş olduğu günlerde tarafınıza ulaşmaktadır. Bu sebepten dolayı kargonuzun teslim sürecinin biraz daha uzun olabileceği dikkate alınmalıdır. Resmî tatil ve bayram dönemlerinde kargo firması çalışmadığı için teslimatlar tatilden sonraki ilk 2 iş gününde yapılacaktır.

KARGO VE TESLİMAT Kargo ücreti ne kadardır? İnternet sitemizden yapacağınız tüm alışverişlerde kargo ücreti koli desisine göre değişkenlik göstermektedir. Kapıda nakit ödeme hizmetimiz bulunmamaktadır.

Üyelik bilgilerimi güncellemek istiyorum, ne yapmalıyım? Adres değişikliği yapabilmek için sisteme kayıtlı e-postanız ve şifrenizle üye girişi yapınız. “Üye Girişi” yaptıktan sonra “Hesabım” bölümünden “Üyelik İşlemleri” alanından üyelik bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz

Adresimi değiştirmek istiyorum, nasıl yapmalıyım? Adres değişikliği yapabilmek için sisteme kayıtlı e-postanız ve şifrenizle üye girişi yapınız. “Üye Girişi” yaptıktan sonra “Hesabım” bölümünden “Adres Değiştir” alanından adres değişikliğinizi gerçekleştirebilirsiniz.        

Şifremi değiştirmek istiyorum, ne yapmalıyım? Şifre değişikliği yapabilmek için sisteme kayıtlı e-postanız ve şifrenizle üye girişi yapınız. “Üye Girişi” yaptıktan sonra “Hesabım” bölümünden “Şifre Değiştir” alanından şifre değişikliğinizi gerçekleştirebilirsiniz.

Şifremi unuttum, ne yapmalıyım? Şifrenizi unuttuğunuzda, sağ üst köşede giriş yaptığınız alana tıklayıp ekran üzerindeki ‘Şifremi Unuttum’ bağlantısına tıklayınız. Açılan ekranda üye olurken kullanmış olduğunuz e-posta adresinizi yazıp ‘Gönder’ butonuna basarak mevcut e-posta hesabınıza gelen mail ile şifrenizi değiştiriniz.

ÜYELİK İŞLEMLERİ avpro.com.tr\'ye nasıl üye olabilirim? avpro.com.tr\'ye ücretsiz olarak kolayca üye olabilirsiniz. Buradan Üye Ol butonuna tıkladığınızda üyelik sayfası açılacaktır. İlgili alanları eksiksiz bir şekilde doldurarak üyelik işleminizi gerçekleştirebilirsiniz.

Sipariş teslim adresini değiştirebilir miyim? Siparişiniz ‘’Hazırlanıyor’’ durumunda ise teslimat adresini değiştirebilirsiniz. Adres değişikliği talebinizi 0 312 231 41 84 no’lu Çağrı Merkezimize iletmeniz gerekmektedir  

Kargo firması beni adresimde bulamazsa/kapıyı duymadıysam/kâğıt bırakıp gittilerse ne olur? Kargo firması, çeşitli nedenlerden dolayı adresinize teslimat yapamadığı durumlarda kargonuzu şubeden teslim almanızı talep edebilmektedir. Konuyla ilgili olarak kargo firmasından bilgi alabilirsiniz. Şubeden de teslim alamazsanız kargonuz tarafımıza iade gelir ve iade süreciniz başlar. Ürünleri yeniden isterseniz yeni bir sipariş oluşturmanız gerekmektedir.  

Kargo ücreti ne kadardır? İnternet sitemizden yapacağınız tüm alışverişlerde kargo ücreti koli desisine göre değişkenlik göstermektedir. Kapıda nakit ödeme hizmetimiz bulunmamaktadır.

Anlaşmalı kargo/teslimat şirketiniz hangileridir? Sürat Kargo anlaşmalı kargo şirketimizdir.

Sipariş Yanlış/Hasarlı/Kırık/Deforme geldi ne yapmalıyım? Paketin yırtık, hasarlı ya da açılmış olması durumunda ilgili kargo firmasına tutanak tutturmanız gerekmektedir. Eğer pakette herhangi bir hasar yoksa avpro.com.tr\'ye “Üye Girişi” yaptıktan sonra “Hesabım” bölümünden “Siparişlerim” sekmesine tıklayarak ilgili siparişinize ait iade formunu doldurarak iade sürecinizi başlatabilirsiniz.

Siparişim ne zaman teslim edilir? Nasıl Takip Ederim? Siparişlerinizin durumunu ve kargo takip numarasını avpro.com.tr’ye “Üye Girişi” yaptıktan sonra “Hesabım” bölümünden “Siparişlerim” sekmesinden takip edebilirsiniz. Hızlı kargo özelliğindeki ürünler 24 saat içerisinde kargoya teslim edilir. Satın aldığınız ürün/ürünler hızlı kargo özelliğinde değil ise 3-4 iş gününde kargoya teslim edilir. Kargo siparişinizi teslim aldıktan sonra sizi sms ile bilgilendirir ve bulunduğunuz bölgeye göre 1-3 iş günü içerisinde adresinize teslim eder Sipariş Durumu Sipariş Onaylandı ise siparişinizin ödemesi onaylanmıştır. Ürünlerinizin, ortalama 3-5 iş günü içerisinde tedarik edilerek kargoya verileceği anlamına gelir. Siparişinizdeki ürünlerin tamamı ‘’Hızlı Gönderi’’ etiketli ise 24 saat içerisinde kargoya verilir. Sipariş Hazırlanıyor ise siparişinizdeki ürünlerin tedarik süreci başlamıştır. Ürünleriniz ortalama 3-5 iş günü içerisinde tedarik edilerek kargoya verilir. Siparişinizdeki ürünlerin tamamı Hızlı Gönderi etiketli ise 48 saat (2 iş günü) içerisinde kargoya verilir. Kargoya Verilmek Üzere Hazırlanıyor ise siparişinizin faturası oluşturulmuş, ürünleriniz paketlenmiş ve kargoya verilmek üzere hazırdır Kargoya Verildi ise sipariş aşamasında tercih ettiğiniz kargo firmasına teslim edilmiştir. Siparişinizin durumu ile ilgili ayrıntılar e-posta hesabınıza ve cep telefonunuza sms ile gönderilecektir.    

SİPARİŞ İŞLEMLERİ

Yurtdışına teslimat yapıyor musunuz? Satın almış olduğunuz ürünler şuan için sadece Türkiye sınırları içerisinde Sürat Kargo güvencesiyle teslim edilmektedir.



Bildirim Modülü